Tarihçemiz

1985 yılında Northern Telekom bünyesinde faaliyet göstermeye başlayan teknik destek ve müşteri hizmetleri grubu, 2001 yılından itibaren Nortel Netaş ailesinden ayrılıp, Servisnet olarak ICT sektörüne hizmet vermeye bağımsız olarak devam etmiştir.

Servisnet, bu süreç içerisinde Nortel Networks Netaş’tan gelen disiplin, şirket kültürü ve kurumsal yapısını koruyarak, sektörün ihtiyaçlarına göre yeteneklerini ve hizmet çeşitliliğini arttırarak, geniş ve tecrübeli uzman kadrosuyla çalışmalarını sürdürmüştür. "Tek Noktadan Toplu Çözüm" sunmak felsefesini taşıyan Servisnet, Telekomünikasyon ve Bilişim pazarında faaliyetlerini sürdürmektedir. Data/Telekomünikasyon sistemleri konusunda danışmanlık hizmetleri, network desteği ve işletmesi, etkili proje yönetimi, müşteri ihtiyaçlarına göre tasarlanmış endüstriyel yazılımlar, sistem entegrasyonu, Data Center ve Bulut teknolojileri alanlarında hizmet sunan Servisnet satış sonrası 7/24 destek hizmetleri ile müşteri memnuniyetini sağlamaya çalışmaktadır.

Servisnet, yarattığı katma değerli hizmetler ile müşterilerine kaliteli ve ekonomik çözümler sağlayan, sektöründe farklılık yaratmayı hedefleyen sistem entegratörü kimliği, yaptığı R&D yatırımları ve çalışmaları sonucu geliştirdiği projeler ve ürünler ile günümüz iletişim teknolojilerini yakalayarak, sektöre ve Türk ekonomisine katkı sağlamayı amaç edinmiştir.